Friday 8 February 2013

"TAK SUKA LELAKI HISAP ROKOK DAN MINUM ALKOHOL !"

Assalam, bertemu kembali kita. Salam rindu dari kota New York. Jangan marah aaaa ! Baru selesai dengan segala kertas kerja untuk ke China April nanti.

Cakk !!
OK ! Ceritanya bergini. Kelmarin aku berkenalan dengan seorang jejaka tampan (agaknya la!). Chatting punya chatting, masa berlalu macam air je. Pendek kata si A ni ada la ciri-ciri idaman aku..  Hahaha.. Naughty ye kau Sara! Anyway sempat la juga berangan.

APTB kan!

Malam tu sesi taa'ruf. Berjam- jam chatting introduce diri masing-masing. OK, I accept he's a non- Muslim. Si A ni memang educated and motivated orang nya. Aktif dan suka nature. So dia ni memang suka forest dan dah pun join ministry. Urmm not bad right. Malam tu line internet kejap ada, kejap tak ada. Frust ok. So we decided to continue on SMS. I gave him my phone num. Berjam-jam lagi la sembang. Oops, Si A had to go. Ok fine. Zzzzz....

The next morning, pagi-pagi lagi ada  2 SMS masuk. Buka terus. He wished me a good morning. So, lepas tu aku pon balas, dan terus siap-siap untuk subuh. Done!

Maka sehari tu dari pagi sampai petang kami borak sakan lah. Sampai macam malas nak keluar makan tengah hari. Aku suruh juga lah dia pergi lunch sebab aku nak escape kejap untuk zuhur. So that evening, I'm getting to know him deeper. Rasa berbunga lah kejap..Haha.. Sambil borak, aku buka album profil FB dia ni. Dan baca juga komen-komen kat situ. Rupanya dia tak minat politik(dia tulis). Ada lah dalam 900 lebih dalam album gambar profil saje. Halwa mata, kata orang. Belek punya belek, maka terjumpa satu gambar atas gunung, Ooops A merokok!

Teringat iklan lama ... "merokok? mana ada gaya !" hihihi
Memang tak la kan ...

So perbualan petang tu berakhir sebab aku nak pergi jogging pusing-pusing kawasan sini. Malam tu A SMS lagi. Dia cakap nak keluar. Aku pon sama juga.Tapi nak keluar cari makanan je. Si A pulak nak pergi "***** Beers".. Bhahaha. Terkezut. Dia ajak aku pergi. Ajak2 ayam lah tu, aku pun jauh. Aku lantas jawab aku tak "minum" dan tak pergi tempat macam tu.

Agaknya dia mabuk kot malam tu. Merapu aja SMS nya. Dah la balik lewat pulak tu ! /oh memang tak la. Malas nak layan, so aku cakap nak tidur dan terus Zzzzz... Cam tu je lah cerita nya. Aku tak suka kaki botol dan perokok. Busuk... Amekaww....huhuu
xoxo :)

No comments:

Post a Comment